Bli medlem i Oslo Klatreklubb, Oslo’s egen klatreklubb! Som medlem støtter du unge konkurranseklatrere fra Oslo, du kan klatre med oss på Oslo Klatresenter og være med i våre idrettsgrupper. Her er noen av våre medlemsfordeler:

• Rabatt på Oslo Klatresenter. Oslo Klatreklubb er medeier i Oslo Klatresenter, og du får rabatt på klippekort og årskort. Gjeldende priser og rabatter for klubbens medlemmer finner du på Oslo Klatresenter sine nettsider.
  • Rabatt på Vulkan Klatresenter. Oslo-regionens eneste klatresenter uten kommersielle eiere. Som medlem får du inngang til medlemspris.
  • Mulighet for å tegne egen behandlingsforsikring for klatrere. Sjekk vår forsikringsordning
  • Egen støtte og stipendordning

For å få rabatter hos våre samarbeidspartnere må du vise medlemsbevis. Medlemsbevis finner du i Min Idrett-appen. Last ned fra Appstore og Google Play.

Oversikt over rabatter (sist oppdatert: 27. feb 2023 – Vulkan):

Olaf Helsets vei 5, 0694 Oslo
Rabatt på klippekort og årskort. Prisoversikt.
Vulkan Klatresenter
Vulkan 13, med Mathallen i Oslo
Rabatt på enkeltinngang: 85,- hverdag før 16:00, 100,- kveld/helg
Apexklinikken
Kontaktperson: Fysioterapaut Stian Christophersen
Fyrstikkallèen 3b – Helsfyr
10% på undersøkelse, behandling (bortsett fra psykolog), PT og 20% på alle idrettstester (gjelder ikke CPET), informasjonsside.
Apexklinikken500x300
Piteraq – Tinder og Banditter
Parkveien 19, Oslo og Sandvika Storsenter
Nettbutikk: https://www.piteraq.no/
30% avslag på merker slik som DMM, Tenaya, Edelrid, Grivel, E9, Mountain Equipment med fler, og 20% avslag på øvrige merker slik som Black Diamond, Petzl, Unparallel, Organic, Scarpa, La Sportiva med fler.

For nettbutikken, bruk rabattkode KK (huskeregel: KlatreKlubb). Denne kan du legge inn fast på profilen.
Piteraq_logo_web
Klatreverket
Torshov og Bryn
15% på klær og utstyr (ikke inngang/klippekort)