Årsmøte 2022

Oslo Klatreklubb inviterer til årsmøte på Skullerud Park (ved Oslo Klatresenter), det vil bli mulig å delta online for de som ikke kan møte. Vårt vanlige møterom på OKS er opptatt, så vi møtes i Skullerud Park. Årsmøte holdes etter regler beskrevet i Lov for Oslo Klatreklubb, som er NIF sine lovnorm for idrettslag.

Meld deg som interessert på Facebook-eventet, så holder vi deg oppdatert. Det er ingen annen påmelding.

Tid: onsdag 23. mars 2022 kl. 18:00.
Sted fysisk: Skullerud Park (ved Oslo Klatresenter). Inngang C. Google Maps.
Sted digitalt: Google Meet: https://meet.google.com/juh-ssmt-heq. Id for Appbrukere: juh-ssmt-heq
Hvem: Alle Oslo Klatreklubbs medlemmer har adgang til årsmøtet

Merk at årsmøte holdes i møterom i Skullerud Park, pga opptatt møterom på Oslo Klatresenter.

Vi vil høre fra deg!

Vi ønsker stadig flere frivillige (du må ikke sitte i styret)! Vil du jobbe med utvikling av klatresporten sammen med oss? Kanskje er du god på å organisere treningssamlinger, turer, arrangementer? Vet du masse om utvikling av idrettsanlegg? Send en epost til post@osloklatreklubb.no!

Er du vår nye kasserer?

Vi ser etter ny kasserer, som kan bruke og videreutvikle TripleTex som vi bruker i Oslo Klatreklubb. Du må ikke ha erfaring med Tripletex, men erfaring med bruk av Excel og/eller andre en enkle økonomisystemer er en fordel. Er du student innen økonomi, vil du få en fin praksis. Kontakt oss på post@osloklatreklubb.no

Saksdokumenter

Sakspapirer tilgjengeliggjøres fortløpende, og seinest en uke før møte finner sted.